Leuk dat je onze kaart hebt gescand!
Hieronder de nieuwtjes die ons voor jou leuk leken!
Maar eerst……
Mogen we je op de hoogte houden van onze activiteiten en ontwikkelingen?
Komt u bij deze pagina naar aanleiding van de
Kunst in de Kamer Landdag?
We speelden het eerste deel (Allegro) uit de Sonate voor fagot en cello KV 292 van Wolfgang Amadeus Mozart
(1756-1791) in de versie voor twee fagotten, gevolgd door Bassoon Chat van James M. Stephenson
(*1969) voor twee fagotten.
Dat en meer komen we natuurlijk ook graag bij uw Kunst in de Kamer concert spelen 😉
Zo speelden we vandaag alleen twee stukken voor twee fagotten. Maar omdat Emma ook harp en Roos ook piano speelt, kunnen we een heel afwisselend programma spelen, waarbij veel verschillende kleurcombinaties kunnen worden gepresenteerd. Verre van een eenzijdig concert denken wij dus.
Op deze website kunt u informatie over ons vinden. Heeft u concrete vragen, dan kunt u ons natuurlijk ook mailen via info@bassoontwins.com. We kijken er naar uit van u te horen!
Was u bij een ander concert en wilt u het programma nog eens bekijken…
… ga naar de agenda en zoek het concert waar u was; ons programma hebben we daar (bijna altijd) genoteerd.

