44
Bassoontwins
Roos en Emma (*2008) houden van samenspelen. Roos en Emma spelen samen heel graag in een orkest maar genieten er ook van om samen VOOR het orkest als solistenduo te staan. En er zijn nog zoveel concerten om te verkennen.
Yeah! We did it!
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Dit gebeurt doorgaans doordat de eigenaar de bijlage alleen heeft gedeeld met een kleine groep mensen, de eigenaar heeft gewijzigd wie de bijlage kan zien of omdat de bijlage is verwijderd.
Een concert met ons drie🤗🤪![]()
We speelden een concert in @galleryritsart bij kunstindekamer.
Wat een super lieve mensen waren er!!![]()
#kunstindekamer #trio #kamermuziek
Afgelopen dagen hebben we op een paar leuke plekken gespeeld!![]()
📸1 t/m 4: Ons eerste huiskamerconcert van Kunst in de Kamer in Abcoude!![]()
📸5 t/m 9: We mochten spelen bij het Snaartjesfestival. Samen met @laurawesseldijk gaven we een voorstelling over tweelingen, hun dna en muziek.![]()
Het was mega gezellig!!🤗
Afgelopen maand hebben we veel leuke concerten gegeven, hier drie ervan:![]()
1: concert in de serie Klassiek aan het Lint (Berkel) met @frederiklacroixkaiser. Heel erg bedankt weer @quirinescheffers!!
2: concert via @pcconcours in Wassenaar. Super leuk publiek 🥰🤗
3: concert in de serie Jong & Bevlogen bij de @flintamersfoort. Het was een hele fijne plek! Dankjewel @lonnekevanstraalen 😊![]()
Aankomende weken zijn we ook druk bezig: onze eindexamens komen eraan (details op onze website). Kom je kijken?
This error message is only visible to WordPress admins
Error: There is no connected business account for the user .

